ביקורת מבנה: CallBiz
gנבנה ע"י | לא ידוע |
bשפת צד שרת | dotnet |
aמערכת ניהול | PHPNuke |
cמיקום גיאוגרפי של שרתים | ישראל |
dזמן טעינה | 2.7 שניות |
eרמת התאמה למובייל | תצוגה מוקטנת |
דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד
מבנה האתר אינו מנצל את מלוא גודל המסך אלא תופש שטח חלקי בלבד ברזולוציות נפוצות. גודל הגופן בחלק מבין התיאורים קטן יחסית. איתור עמודי מידע מסוימים או שירותים ספציפיים דורש מספר הקלקות רב.
אולם האתר ממלא את מטרותיו למרות בעיות אלו. : מקצועיות החברה ברמת המותג וגם ברמת שירותי המענה השונים המוצגים, מורגשת היטב. שיווק קטלוג השירותים העדכני של החברה נעשה באופן שמשקף בצורה טובה את אופיו של כל סוג של שירות.
הנתונים המביאים למילוי המטרות הם העיצוב הפשוט והנקי, ההעדפה של צבעי הכחול, תכלת ולבן אשר יוצרים תחושה מקצועית ונעימה, איכות הצילום הטובה של התמונות, הגודל הברור מספיק של הצילומים השונים, הארגון הקפדני של קטגוריות הניווט הכללי, ההפרדה פנימית הנוחה של הקטגוריות ושילוב התמונות השיווקיות בעמודי הקטגוריות.
מבנה העמודים
אודות CallBiz
CallBiz הינה חברה אשר מספקת שירותי קול סנטר ללקוחות פרטיים ולעסקים. החברה כוללתמוקד מענה טלפוני אנושי לעסקים, מוקדי מכירות והזמנות ומוקדי שירות לקוחות. המוקדים פעילים בכל ימות השבוע ובכל שעות היממה וזאת על מנת לאפשר מענה טלפוני מסביב לשעון, 24/7.
החברה, אשר הוקמה בשנת 2010 על ידי ליאור עזרא ועדי זלצר, מונה צוות של 80 עובדים ומאז הקמתה משרתת בנאמנות ומקצועיות כ-1000 לקוחות עסקיים, ביניהם חברות גדולות ומוכרות בשוק. כל זאת, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות וייחודיות אשר מאפשרות לה להעניק לכל לקוח ולקוח את השירות הטוב ביותר.