ביקורת מבנה: המכון הישראלי לגמילה מהתמכרויות

gנבנה ע"י אניבייס
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול custom
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 0.50 שניות
eרמת התאמה למובייל תצוגה מוקטנת
ביקורת מבנה: המכון הישראלי לגמילה מהתמכרויות

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
80%
CSS
60%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
100%
רמת העיצוב

אתר המכון חולש על פני שטח חלקי בלבד של המסך. זמן הטעינה של העמודים השונים באתר הינו איטי יחסית. בכדי לקבל מידע על שירות ספציפי של החברה יש לבצע הקלקות רבות. בדף הבית ישנן קוביות מידע רבות אשר עלולות לבלבל את הגולשים.

למרות הגורמים הללו, מטרות רבות מושגות בעזרת האתר: העברת תחושה של מכון מקצועי לצורך גמילה מהתמכרויות. שיווק נכון של הטיפולים אותם ניתן לקבל במכון. העברת מידע רב על ההתמכרויות השונות ועל החשיבות של הטיפול המקצועי בהתמכרויות הללו. יצירת הנעה לפעולה וליצירת קשר מידית עם המכון.

המטרות הללו מושגות בעזרת דאגה לעיצוב נקי ומקצועי הכולל שימוש בצבעים חמים המשרים תחושה של מקום מקצועי וחמים המתאים במיוחד למכורים. שילוב של תמונות שיווקיות אשר נלוות לתכנים השונים ומסייעות בהמחשה של השירותים. ארגון נכון ומקצועי של הקטגוריות אשר מאפשר לאתר כל שירות או טיפול בצורה הרבה יותר פשוטה והרבה יותר קלה ומאפשר לקבל מידע רב אודותיו.

מבנה העמודים

אודות המכון הישראלי לגמילה מהתמכרויות

המכון הישראלי לגמילה מהתמכרויות הינו מכון אשר הוקם במטרה לסייע לנפגעי התמכרויות ובני משפחותיהם.

כידוע, התמכרות הינה הרגל שלילי אשר יכול להשפיע על החיים של האדם בצורה משמעותית ולכן רבים מחפשים דרכים רבות להתגבר על ההתמכרות ולשנות הרגלים שליליים אשר עלולים להשפיע עליהם בהמשך החיים. המכון הישראלי לגמילה מהתמכרויות מטפל בדיוק במצבים הללו ובאנשים הללו ומאפשר להם לטפל בהתמכרות בצורה טובה בעזרת טיפול אישי – אינדיבידואלי, טיפול קבוצתי – קבוצת תמיכה או טיפול משפחתי – זוגי. הטיפולים מבוצעים על ידי טלי כהן אלדר, בעלת ניסיון רב בתחום ובעלת השכלה רבה אשר מאפשרת לה להעניק למטופלים מגוון רחב של טיפולים שונים ולהגיע לתוצאות מרשימות.