ביקורת מבנה: הרצל רוקח שיש למטבחים

gנבנה ע"י אניבייס
bשפת צד שרת dotnet
aמערכת ניהול custom
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 1.5 שניות
eרמת התאמה למובייל תצוגה מוקטנת
ביקורת מבנה: הרצל רוקח שיש למטבחים

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

60%
HTML
60%
CSS
60%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
80%
רמת העיצוב

ניתן להבחין כי האתר אינו מנצל את כל הרוחב של המסך. כדי לקבל מידע על שירותים ספציפיים של החברה נדרש מספר הקלקות רב יחסית ב. בחלק מן העמודים, במיוחד אלו בעלי התמונות, זמן הטעינה איטי יחסית. כמו כן, זמן הטעינה של התמונות מתוך הגלריות איטי.

יחד עם זאת, מספר מטרות מרכזיות חשובות האתר כן מצליח להשיג: העברת מידע ותחושה של חברה מקצועית בתחום השיש, ובייחוד שיש למטבחים. שיווק נכון מוצרי השיש השונים אותם מספקת החברה ללקוחות שלה. העברת מידע מקצועי חשוב בתחום השיש. אפשרות לצפייה בעבודת החברה בעזרת סרטונים מקצועיים.

את המטרות הללו משיגים בעלי האתר בזכות עיצוב נקי ומינימליסטי. בחירה בצבעי כחול – אפור המשרים תחושה מקצועית ואמינה. שילוב של תמונות שיווקיות אשר נלוות לתכנים השונים ומסייעות בהמחשה של השירותים. תמונות של מטבחים שונים בהם נעשה שימוש בשיש של החברה. ארגון מוקפד של הקטגוריות אשר מאפשר לאתר כל סוג של שיש אותו מספקת החברה בצורה פשוטה וקלה והדגשה של האפשרויות ליצירת קשר עם החברה.

מבנה העמודים

אודות הרצל רוקח שיש למטבחים

חברת "הרצל רוקח שיש למטבחים" נוסדה בשנת 1972 בראשון לציון והינה חברה אשר מייבאת ומשווקת שיש וגרניט מכל רחבי העולם במידות ובעיצובים לפי דרישת הלקוח. בנוסף המפעל הינו משווק מורשה של אבן קיסר אשר מקנה אחריות של 3 שנים מטעם החברה.

המפעל של החברה מתמחה במגוון רחב של עבודות בתחום השיש כמו משטחי שיש, אבן קיסר וגרניט למטבחים ולחדרי אמבטיה, מדרגות משיש ואבן קיסר, משטחי שיש לדלפקים, ביצוע פרופילים מיוחדים ועבודות מורכבות באמצעות מכונה מסוג CNC, התקנות של כל סוגי הכיורים ועוד.

צוות החברה גם מעניק שירותי ייעוץ והדרכה מקצועית ומקפיד על עמידה בלוחות זמנים ואספקה מהירה לכל לקוח.