ביקורת מבנה: ס.מ.ל מרצים

gנבנה ע"י iMark
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול wp
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 1.3 שניות
eרמת התאמה למובייל רספונסיבי מלא
ביקורת מבנה: ס.מ.ל מרצים

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
60%
CSS
80%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
80%
רמת העיצוב

המבנה של האתר יוצר ניצול של מלוא גודל המסך ופורס את האתר על שטח מלא בכל הרזולוציות. זמן הטעינה של העמודים השונים סביר ביותר. כדי להגיע לחלק מעמודי המידע על המרצים השונים של החברה, יש לעבור בין עמודים בודדים בלבד.

בהתאם לגורמים הללו, ישנן כמה מטרות מרכזיות שהאתר מצליח להשיג: יצירת תחושה של חברה בעלת איכות ומקצועיות ברמת המרצים השונים אשר היא מציעה ומוצגים באתר. וכן שיווק של המידע על המרצים השונים יחד עם היתרונות שלהם באופן נכון ומושך.

את המטרות הללו האתר מצליח להשיג בזכות עיצוב פשוט ונקי, בחירה בצבעים שקטים כמו גווני אפור וזהב, המתאימים לתחום ההרצאות, צבעים אשר יוצרים תחושה של חברה מקצועית בתחום ההרצאות ויוצרים ושייכות בין כל דפי האתר, איכות צילום טובה של התמונות השיווקיות אשר מופיעות באתר ושילוב מגוון רחב של תמונות שיווקיות שונות

מבנה העמודים

אודות ס.מ.ל מרצים

חברת ס.מ.ל מרצים (סוכנויות מרצים לישראל). החברה הינה חברה המהווה עמוד תווך של תעשיית ההרצאות בישראל ובה ניתן למצוא מגוון רחב של מרצים בתחומים שונים ומגוונים כך שכל לקוח יכול למצוא דרך החברה את המרצה המתאים לו ביותר בצורה פשוטה ונוחה. החברה מעניקה שירותי ליווי מקצועיים אשר מאפשרים ללקוח לבחור את המרצה באופן בטוח תוך שילוב מגוון רחב של שיקולים שונים אשר יהפכו את הבחירה לנכונה ביותר.

בנוסף, החברה מספקת גם רשימת ממליצים ואפשרויות רבות לצפייה מקדימה במרצים; אם בצפייה חיה, או בקלטות וידאו, דבר אשר מאפשר ללקוחות להכיר את המרצים השונים בצורה טובה יותר לפני ההזמנה של ההרצאה שלהם.