ביקורת מבנה: רונאר מערכות מדידה בע"מ

gנבנה ע"י דרונט בע"מ
bשפת צד שרת unknown
aמערכת ניהול custom
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 7 שניות
eרמת התאמה למובייל תצוגה מוקטנת
ביקורת מבנה: רונאר מערכות מדידה בע"מ

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

60%
HTML
60%
CSS
60%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
100%
רמת העיצוב

כאשר נכנסים לעמוד הבית של האתר, בולט חסרונן של מספר מילות פתיחה אשר מציגות בקצרה את החברה ואת תחומי הפעילות שלה. במקום תיאור כזה, מופיעות תמונות המוצרים, כאשר ללקוח למעשה עדיין אין מושג כללי אודות החברה.

מסגרת העיצוב נראית מקצועית והשימוש בצבעים נכון, מלבד העובדה שהאנימציה הגדולה והצבעונית שבראש כל עמוד מושכת את העין יתר על המידה ומסיחה את הדעת מן הטקסט והתמונות שלמטה. בעיה נוספת בעיצוב היא הגופן הלא אחיד בין עמוד לעמוד ולעיתים אף בתוך העמודים עצמם, מה עלול לגרום להרגשה בלתי מקצועית.

טוב שדרכי יצירת הקשר עם החברה מופיעות בתחתית התפריט הימני בכל עמוד באתר, כך שאין צורך לחפש הרבה על מנת להגיע לפרטי ההתקשרות עם החברה.

האתר משיג את מטרותיו במידה בינונית- הוא אמנם קל לתפעול ולניווט בזכות ריבוי התפריטים, אך העיצוב אינו נוח ולאקוניות עמוד הבית אינה מזמינה את הגולש להמשיך ולדפדף באתר.

מבנה העמודים

אודות רונאר מערכות מדידה בע"מ

חברת רונאר מערכות מדידה בע"מ הוקמה בשנת 2003. החברה מספקת שירותים מגוונים בתחום מערכות המדידה- מערכות שקילה, מדידת לחץ, מדידת טמפרטורה ולחות, מדידת תאוצה, כיול ועוד. החברה מסייעת לחברות גדולות בתעשייה האזרחית והבטחונית באספקת מערכות מדידה, תיקון שלהן במידת הצורך, תהליכי ייצור ואבטחת איכות.