ביקורת מבנה: תדהר מרפאת שיניים

gנבנה ע"י לא ידוע
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול wp
dזמן טעינה שניות
eרמת התאמה למובייל רספונסיבי מלא
ביקורת מבנה: תדהר מרפאת שיניים

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
60%
CSS
60%
JS
60%
נוחות ההתמצאות באתר
100%
רמת העיצוב

המבנה של האתר אינו נכון והוא לא מאפשר לאתר להתפרס על כל שטחו של המסך. גודל הגופנים בבאנר העליון בדף הבית קטן יחסית. בכדי להגיע לעמוד שירות או מוצר ספציפי נדרש מספר רב של הקלקות.

גורמים אלו לא מפריעים לאתר להשיג מספר מטרות חשובות: העברת תחושה של מרכז רפואי מקצועי ואיכותי ברמת השירותים וטיפולי השיניים השונים אשר מוצגים בו. ושיווק נכון של קטלוג השירותים של החברה באופן המציג כל שירות וכל טיפול בצורה נכונה ומקצועית.

זה לא פשוט, אך ישנם כמה גורמים המסייעים לאתר להשיג את המטרות הללו – עיצוב נקי ומקצועי, בחירה בצבעי כחול ושחור המעניקים לאתר מראה מקצועי ותואמים לתחום הרפואה, איכות צילום טובה של התמונות, גודל ברור מספיק של הצילומים השונים, וחלוקה פנימית נוחה של הקטגוריות.

מבנה העמודים

אודות תדהר דנטל

תדהר מרכז רפואי הינו מרכז אשר עוסק בעיקר בתומי השתלות שיניים, טיפול שיניים בהרדמה מלאה, הרמת סינוס וטיפולים מורכבים נוספים. במרכז הרפואי מספקים מגוון רחב של פתרונות מקיפים לבעיות דנטליות מורכבות כגון השתלת שיניים, שיקום שיניים, טיפולי שיניים בהרדמה מלאה ועוד.
הטיפולים במרכז הרפואי תדהר מבוצעים על רופאים מומחים ובעלי שם בתחום אשר עושים שימוש במכונות מיוחדות וחומרים מתקדמים אשר מאפשרים להם ליצור טיפול איכותי ומקצועי ביותר.