ביקורת עיצוב: מישה הרצף

gנבנה ע"י איימארק
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול custom
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 1.2
eרמת התאמה למובייל תצוגה מוקטנת
ביקורת עיצוב: מישה הרצף

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
60%
CSS
80%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
100%
רמת העיצוב

ראשית כל האתר נעים, תופס את העין, חיוני שמח, ומשדר אווירה אופטימית לצד מקצועית. ניכר שהושקעה עבודה באתר, והוא מצליח לפנות אל מגוון רחב של לקוחות, ולו רק בזכות הפנל העליון והצבעוני שעשוי היטב, באופן מעניין ואף הרמוני. עם זאת כיוון ששם העסק הנו "מישה הרצף", מצפים לקבל מידע רק לגבי ריצוף, ועם זאת מגלים מהר מאוד שמדובר על עוד מגוון עיסוקים. על מנת שקטגוריות אלו לא יראו פחותות, היה נכון יותר להדגיש אותן בסרגל העליון, ולא לציין אותן בפונט קטן, פשוט וללא ייחוד כפי שנעשה.

לגבי סידור הלשוניות, מבלבל למצוא למעלה מעין קטגוריות משנה שאינן מהוות לחצנים, ואילו הלשוניות הפעילות מופיעות רק בצד. כמו כן דף ה"אודות", ו"צור קשר" שהם שני דפים מאוד חשובים, מוטמעים למעלה ואינם בולטים לעין. עם זאת לאחר שמוצאים את סרגל הלשוניות הפעיל מימין, מהר מאוד קל להתמצא בו, המידע שנמצא מאחוריהם יעיל ועושה עבודת שיווק טובה. בנוסף חדות התמונות טובה והן נעימות לעין וגם המינון שלהן נכון.

מבנה העמודים

אודות מישה הרצף

מישה הרצף עוסק בשיפוצים כלליים, בין היתר גם בעבודות ריצוף, גבס, בניית נישות, מדרגות ומגוון שיפוצים ועיצובי פנים. מישה הרצף מעניק יחס אישי, אמינות, שקיפות ויעילות. הוא כ19 שנים בתחום, מחזיק באינספור לקוחות מרוצים, וזאת בזכות ההקשבה לרצון הלקוח והמקצועיות. הצוות שלו מגיע לכול מקום בארץ, אם למרכז ואם לקצוות היותר מרוחקים.