ביקורת מבנה: טכנינט

gנבנה ע"י אניבייס
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול wp
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 0.9 שניות
eרמת התאמה למובייל גרסה נפרדת
ביקורת מבנה: טכנינט

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
100%
CSS
80%
JS
60%
נוחות ההתמצאות באתר
100%
רמת העיצוב

מבנה האתר נוח וידידותי למשתמש. מאוד קל להתמצא בו, להבין מה מהות האתר והכי חשוב כיצד ניתן ליצור קשר. אדם שגולש בפעם הראשונה באתר, מהר מאוד יכול לקבל מידע חשוב ולהתרשם לגבי סל השירותים של החברה. השימוש בריבועים האפורים, מזמין את הלקוח ללחוץ ולקבל מידע וזאת כיוון שנעשה שימוש חכם בצבע שהינו קונטרסטי לצבע הרקע.

כמו כן כיוון שהשלב בו יש צורך ליצור קשר הנו שלב קריטי, טוב לראות שהוא מופיע בדף הראשי ואין צורך לבזבז זמן על מנת למצוא אותו. גם לגבי החלוקה של התוכן ניתן לראות שנעשתה עבודה טובה וזאת כי קודם כל בולט מידע חיוני, (כגון תיאור העסק ומספר טלפון), ובנוסף למעלה שורת הלשוניות נמצאת במקום בו נהוג למצוא אותה והיא מחולקת בצורה שעושה שכל וסדר. לבסוף מעניין לראות את העיגול מצד ימין שבו מופיעה המילה "OK", עיגול זה מושך את הגולש ליצור קשר וגורם לו בתת מודע להיות בעד האתר.

מבנה העמודים

אודות טכנינט שירותי מחשוב לעסקים

חברת TECHNI מציעה שירותי מחשב מתקדמים לעסקים. החברה מחזיקה בצוות מנוסה ומקצועי הכולל מגוון של טכנאים ונציגי שירות. בין תחומי ההתמחות של החברה ניתן למצוא ייעוץ מקצועי לטובת הקמת רשתות מחשב, תמיכה שוטפת, מתן מענה בעת תקלות ע"י שליטה מרחוק, שרותי מחשוב ענן ואף מכירה של ציוד משלים ואיכותי.