ביקורת מבנה: ליאור סטון בע"מ

gנבנה ע"י אניבייס
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול custom
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 1.4
eרמת התאמה למובייל תצוגה מוקטנת
ביקורת מבנה: ליאור סטון בע"מ

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
80%
CSS
80%
JS
60%
נוחות ההתמצאות באתר
60%
רמת העיצוב

במבט ראשון האתר לא מזמין ולא נעים לעין, למרות שהבחירה ברקע בעל המראה המגורען נכונה במישור הרעיוני, אך עם זאת התוצאה עדיין עגמומית ורצינית. הדף הראשי מעט לוקה בחסר, וניתן היה לשים בו עוד מידע אישי לגבי אופי החברה. מבחינת התמצאות, כאשר עוברים בין הלשוניות ומבקשים לחזור לדף הראשי, יש צורך לבזבז זמן עד שמבינים שיש ללחוץ על הכותרת הראשית, וזאת מבלי שיש הכוונה ויזואלית בנושא. עם זאת הקטגוריות שמצויות למעלה נרחבות ויעילות, וגם המידע שמסתתר מאחוריהן עושה עבודה טובה.

התמונות באתר תורמות לו רבות ואילו הלשוניות מגיבות מהר ומייעלות את הגלישה. כמו כן הנפח מנוצל באופן נעים, אינו עמוס מידי ויש רווחים מספקים בין מקטע למקטע. השימוש בקטגוריה בפני עצמה עבור "צור קשר" נעימה לעין ושמשדרת אדיבות לצד יעילות. הפונט לא מתוחכם ועושה עבודה טובה, אך הצבע שלו מעט חסר קונטרסטיות לצבע הרקע. גם בחירת הצבעים עבור הלוגו שבדף הראשי, ביחד עם הריבוע שסביב לו, מפספסים את המטרה והמראה שנוצר יותר זול ומאיים מאשר אלגנטי ומזמין.

מבנה העמודים

אודות ליאור סטון בע"מ

חברת ליאור סטון מתמחה בכול הנוגע לאבן כורכר, שיש, אבני בזלת, בריקים וכדומה. לחברה מפעל חיתוך ועיבוד עבור מגוון סוגי האבן הטבעית. החברה מאפשרת אספקה, שיקום ועיבוד האבן לכל צורה רצויה, תוך התאמתה לצרכי הבנייה. במקביל החברה גם מציעה שירותי פירוק אבנים ממבנים ישנים והתאמתם מחדש לצרכי הבנייה.