ביקורת מבנה: מיני ישראל

gנבנה ע"י אלקטרו
bשפת צד שרת php
aמערכת ניהול wp
cמיקום גיאוגרפי של שרתים ישראל
dזמן טעינה 1.9 שניות
eרמת התאמה למובייל רספונסיבי מלא
ביקורת מבנה: מיני ישראל

דירוג רמת ניקיון, סדר ויעילות הקוד

80%
HTML
100%
CSS
100%
JS
80%
נוחות ההתמצאות באתר
80%
רמת העיצוב

האתר של מיני ישראל מותאם לטלפון הנייד וככזה הוא סובל ממתיחות ומניצול לא נכון של מקום בשימוש בדפדפן המחשב. עיצוב האתר בהיר ופשוט, בעל ניגודיות טובה לקריאה, אך התכנים נפרסים על גבי המסך באופן חסר שיווי משקל.

האלמנטים הגרפיים מתוכנתים להימתח בהתאם לרוחב הדף וכך הם עשויים לתפוס מקום רב מכפי שנדרש. התפריט אינו מוצג כברירת מחדל וכאשר הוא נפתח הוא מציג כפתורים בגודל לא פרופורציונאלי.

חווית הגלישה משתנה כולה כאשר היא עוברת לטלפון הנייד וכל חסרונות הגלישה בדפדפן הופכים ליתרונות. הטקסטים מצומצמים לכדי קריאה נוחה, האלמנטים הגרפיים נמתחים רק במידה הנדרשת ומאמצים מימדים נכונים.

התפריט הנסתר מציע גישה נוחה בלחיצה פשוטה שאינה בה לתפוס חלק יקר ערך מן המסך. אף הפשטות העיצובית שהופכת את הגלישה במחשב לחסרת כל ייחוד מקבל ערך אסתטי נהדר בגלישה בנייד. הניווט בין הדפים הופך נעים, נוח וידידותי למשתמש.

מבנה העמודים

אודות מיני ישראל

מיני ישראל הוא פארק מניאטורות הפועל מאז שנת 2002 ומכסה שטח של 60 דונמים המצויים לצד לטרון. נושא הפארק הוא מדינת ישראל, כאשר 385 דגמי הפארק מציגים אתרים ונופים במדינה בקנה מידה אחיד של 1:25. הדגמים המוצגים מיוצרים בקפידה כדי להמחיז באופן מהימן את האתרים וכל האלמנטים האדריכליים שלהם.